Money School
Money School

Challenges & (t)huiswerkhulp

Nieuw! Thuiswerkmaatjes en challenges. Ook onze kinderen zitten thuis. Online werken, vanuit huis lessen volgen. Van de één op de andere dag was het een feit. Echt een sterk staaltje omdenken voor docenten maar ook voor de kinderen en ouders!

Lees meer »
Money School
Money School

COVID-19

In verband met het Corona virus zijn tot 6 april, de lopende Money School activiteiten bij onze partners stop gezet.

Lees meer »
Money School
Money School

Landelijk symposium 2019

Impressie van Meestervlogger! ‘Samen de erfelijkheid van armoede te doorbreken’. Op woensdag 27 maart jl. vond ons derde symposium plaatst met als doel ‘Samen de

Lees meer »
Money School
Money School

Koning wenst ons succes!

Koning Willem-Alexander bezocht vandaag de startbijeenkomst van de 4e editie van het Groeiprogramma Oranje Fonds. 60 sociale ondernemers waaronder Money School krijgen hierin de kans hun onderneming te laten groeien.

Lees meer »
Money School
Money School

SER advies armoede

SER: ‘Pak armoede kinderen structureel aan’. Kinderen moeten in ons land zonder armoede opgroeien.Het aantal arme kinderen is hoog met 8 à 12 procent.

Lees meer »
Money School
Money School

Financiële opvoeding

Op de spaarrekening van een kind kan als hij achttien is een mooi bedrag staan. Hoe voorkom je als ouder dat je kind dat geld verbrast?

Lees meer »
Money School
Money School

Jongeren in de schulden

Meer dan de helft van de Amsterdamse jongeren heeft schulden. Gemiddeld staan ze bijna 6000 euro in het rood. Maar er zijn er ook die nog veel dieper in de problemen zitten.

Lees meer »
Money School
Money School

In het nieuws

Money School wil de vicieuze cirkel van armoede doorbreken. In de Indische Buurt in Amsterdam leren kinderen op MON€Y SCHOOL hoe ze verstandig met geld

Lees meer »
Money School
Money School

Landelijk Symposium: podcast!

Hoe een dubbeltje een kwartje wordt Van Geuns: “60% van de Nederlanders kan geen percentage berekenen.” Tijdens het tweede MON€Y SCHOOL symposium staat wederom centraal

Lees meer »